Een Social Ads-campagne voor de release van het album Kroll.

LEISURE

Doelstellingen

Aan het einde van elk jaar brengt Pierre Kroll, een Belgische cartoonist, een nieuw album uit waarin het afgelopen jaar wordt samengevat. De vraag was om zoveel mogelijk Belgen op sociale media op de hoogte te brengen van de albumrelease, zodat ze naar hun boekhandel zouden komen om het te kopen.

Onze aanpak

Onze gecertificeerde Meta-experts hebben een advertentiestrategie ontwikkeld met verschillende componenten:

• Opstellen van een campagne met als doel zichtbaarheid.
• Schrijven van een briefing met aangepaste formaten voor ontvangst.
• Definiëren van de doelgroep.
• Creatie van teksten bij de visuals.
• Instellen van de campagne.
• Wekelijkse optimalisatie.
• Opzetten van een rapportage halverwege en aan het einde van de campagne.

Resultaten

  • 000 mensen bereikt
  • Meer dan 2 miljoen impressies
  • Frequentie: 2,43

Ontdek al onze realisaties