Een Social Ads campagne om te informeren over het nieuwe boek van Kroll waarin hij reflecteert over het afgelopen jaar.

LEISURE

Doelstellingen

Elk jaar brengt Pierre Kroll, Belgisch striptekenaar, een nieuw boek uit dat het voorbije jaar samenvat. Het verzoek was om zoveel mogelijk Belgen op sociale netwerken op de hoogte te brengen van de lancering, zodat ze zich naar de boekhandel begeven om het boek aan te schaffen.

Onze aanpak

Onze Meta-gecertificeerde experts ontwikkelden een veelzijdige strategie:

  • De ontwikkeling van een campagne met visibiliteit als voornaamste doelstelling.
  • Het opstellen van een briefing met de juiste te ontvangen formats.
  • De bepaling van de doelgroep
  • Het opstellen van de teksten bij de visuals.
  • Het opzetten van de campagne.
  • Wekelijkse optimalisatie.
  • Het opzetten van een rapportage in het midden en op het einde van de campagne.

Resultaten

  • 000 mensen bereikt
  • Meer dan 2 miljoen impressies
  • Frequentie: 2,43

Ontdek al onze realisaties