Social Media content om Fisherman’s Friend meer bekendheid en betrokkenheid te geven.

food

Doelstellingen

Fisherman’s Friend is een Engels merk van smaakpastilles dat in supermarkten en benzinepompen wordt verkocht.

Het doel was tweeledig:

1/ De bekendheid vergroten en de community uitbreiden naar een jonger publiek.
2/ Meer originele content creëren met een leuke en offbeat tone of voice.

Onze aanpak

Om het doel te bereiken hebben onze socialsky experts een strategie uitgewerkt die verschillende fases omvat:

  • Uitwerking van een Social Media strategie met gedefinieerde doelstellingen, targets, content pijlers, tone of voice en de creatieve ideeën voor de publicaties en hun verschillende formats.
  • Opstellen van een maandelijkse redactionele kalender van 4 posts op Facebook en 3 posts op Instagram.
  • Amplificatie  van publicaties op relevante doelen.
  • Conversatiebeheer en dagelijks beheer van de sociale accounts.
  • Het opzetten van een rapportagesysteem om de uitgevoerde strategie te evalueren.

Resultaten

  • Engagement: +184%
  • Fanpagina: 5,3 K
  • IG volgers: 581
  • IG Audience Growth: +100%

Ontdek al onze realisaties