Een Google Ads strategie om gekwalificeerde B2B en B2C leads te genereren voor Arbony.

HOUSING
SEA

Doelstellingen

Arbony is een fabrikant van antieke parketten die vooral actief is in België en Frankrijk.

Het bedrijf wilde het aantal gekwalificeerde leads verhogen in zowel B2B als B2C.

Onze oplossingen/Onze aanpak

  • De implementatie van een SEA-strategie gericht op conversie
  • De creatie van een Google Ads Search-campagne in het Frans en Nederlands gericht op Franstalige (FR + BE) en Nederlandtalige (BE) klanten op zoekopdrachten met betrekking tot verouderde houten vloeren.
  • Het opzetten van een Google Ads Display & Remarketing campagne
  • Rapportering en optimalisatie op regelmatige basis.

Resultaten

  • 2.500 maandelijkse bezoeken uit SEA-campagnes
  • Zichtbaar op meer dan 25.000 maandelijkse zoekopdrachten
  • Meer dan 100 gekwalificeerde leads per maand.

Ontdek al onze realisaties